Wednesday 15 October 2014

Hari Ini Aku Bermula Menulis Blog ^_^

Tujuan aku menulis blog ni adalah untuk diri aku sendiri.  Aku nak susun cerita perjalanan kehidupan aku jadi nanti aku da tua boleh la aku imbas kembali setiap sejarah suka dan duka bila aku baca kembali artikel  yang aku tulis dalam blog ni dan untuk anak cucu,cicit, cirit.. eh.. terlebih sudah ..haha .. nanti boleh la dorg baca kisah atuk atau keluarga dorg ni. Sungguh jauh pemikiran aku ni kn.?  Haha

Perjalanan Kehidupan. (GAMBAR HIASAN ;P )



Disamping itu, manalah tahu dari kisah yang aku kongsikan nanti dapat memberi inspirasi atau kebaikan pada pembaca yang menyinggah atau tersinggah dalam blog aku ni kan. Ke guane ? (loghat teganu)

Macamana agaknya gaya rupa korg baca aku punya blog ni ? haha


Aku ni baru dalam dunia blog ni. Jadi, pohon kerjasama kepada yang mahir atau otai dalam dunia ini memberi tunjuk ajar kepada saya ^_^.


Gambar bertarikh 10/8/2012 : Semasa aku belajar di UniKL MSI. Ada program kursus perkhawinan ni kalau xsilap aku. Anjuran Kelab Pusat Islam (KPI) UniKL MSI. Akulah diantara urusetia kursus ni.



Apapun, Selamat Membaca dan Berkenalan Semua ^_^  .  Saya Muhamad Nur Firdaus a.k.a MR. M.N.F.

No comments:

Post a Comment